Haber Detayı
28 Nisan 2026 - Salı 18:16 Bu haber 2417 kez okundu
 
GÖKHAN AYGÜN: “MUTLULUĞU HEP BİRLİKTE YAŞADIK.
TFF 3. Lig Play-Off mücadelesinde sahasında Etimesgutspor’u 2-0 mağlup ederek bir üst tura yükselme başarısı gösteren Küçükçekmece Sinopspor’da sevinç sürüyor. Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Küçükçekmece Belediye Başkan Yardımcısı Gökhan Aygün, camianın kenetlenerek yoluna devam ettiğini vurguladı.
Prof. Haberi


TFF 3. Lig Play-Off mücadelesinde sahasında Etimesgutspor’u 2-0 mağlup ederek bir üst tura yükselme başarısı gösteren Küçükçekmece Sinopspor’da sevinç sürüyor. Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Küçükçekmece Belediye Başkan Yardımcısı Gökhan Aygün, camianın kenetlenerek yoluna devam ettiğini vurguladı.

“KÜÇÜKÇEKMECE ADETA TEK YÜREK OLDU”

Play-Off ilk turunda alınan galibiyetin ardından konuşan Aygün, ilçede oluşan birlik ve beraberliğe dikkat çekerek, “Takım olarak inancın zaferini Küçükçekmece ilçesi olarak hep birlikte yaşadık. Küçükçekmece’nin bu konuda birleşmiş bir taraftarı, birleşmiş bir kulübü var” ifadelerini kullandı.

“TRİBÜNLERDE HERKES VARDI”

Maçta tribünlerin dolu olmasının kendilerini gururlandırdığını belirten Aygün, destek veren herkese teşekkür ederek şunları söyledi: “Bugün bütün kulüp başkanları neredeyse tribündeydi, siyasiler tribündeydi. Küçükçekmece’li iş insanlarımız ve taraftarlarımız tribündeydi. Bu birliktelikten dolayı herkesi kutluyorum.”

“İKİNCİ TURDA DA AYNI BAŞARIYI GÖSTERECEĞİZ”

Etimesgut Spor karşısında alınan galibiyetle önemli bir engelin aşıldığını ifade eden Başkan Yardımcısı Aygün, ikinci turda karşılaşacakları Çorluspor 1947 mücadelesine de değinerek, avantajlı bir skor almak istediklerini söyledi. “Küçükçekmece Sinopspor’umuz bir zorlu müsabakayı daha geride bıraktı. Ankara’da 1-0 kaybettiğimiz maçın ardından burada 2-0 kazanarak Play-Off birinci turu atlamış olduk. İnşallah ikinci turda Çorluspor 1947 ile karşılaşıyoruz. İlk maçta avantajlı bir skor elde etmek istiyoruz.”

“HEDEF TABİKİ TFF 2. LİG”

Hedeflerinin ikinci lige yükselmek olduğunu dile getiren Aygün, sözlerini şu şekilde tamamladı: “Çok emek var. İnşallah ikinci tur Play-Off müsabakasında da bu turu atlayarak ikinci lige çıkma yolunda bir adım daha ilerlemiş olacağız. Tebrik ediyorum takımımızı. Emek veren Başkanımız Rafet Orhan başta olmak üzere herkese çok teşekkür ediyorum.” Dedi.

 

 

Kaynak: Editör: İbrahim Keskin
 
Etiketler: GÖKHAN, AYGÜN:, “MUTLULUĞU, HEP, BİRLİKTE, YAŞADIK.,
Haber Videosu
Yorumlar
Bizim Gazete
Süper Lig
Takımlar
P
Av
M
B
G
O
1
Galatasaray
77
77
5
5
24
34
2
Fenerbahçe
74
77
2
11
21
34
3
Trabzonspor
69
61
5
9
20
34
4
Beşiktaş
60
59
8
9
17
34
5
Başakşehir
57
58
9
9
16
34
6
Göztepe
55
42
7
13
14
34
7
Samsunspor
51
46
9
12
13
34
8
Rizespor
41
46
13
11
10
34
9
Konyaspor
40
43
14
10
10
34
10
Gaziantep FK
37
43
15
10
9
34
11
Alanyaspor
37
41
11
16
7
34
12
Kocaelispor
37
26
15
10
9
34
13
Kasımpaşa
35
33
15
11
8
34
14
Gençlerbirliği
34
36
18
7
9
34
15
Eyüpspor
33
33
17
9
8
34
16
Antalyaspor
32
33
18
8
8
34
17
Karagümrük
30
31
20
6
8
34
18
Kayserispor
30
27
16
12
6
34
Arşiv
Haber Yazılımı