Silivri Ortaköy Spor Kulüp Başkanı Aydın Güzdemir, yeni sezon öncesi transfer politikalarına ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Büyük bütçelerin mazide kaldığını söyleyen Başkan Aydın Güzdemir, önceliklerinin genç ve gelişime açık oyuncular olacağını söyledi.
“MAKUL BİR TAKIM KURACAĞIZ”
Transfer çalışmalarını sürdüren Silivri temsilcisinde konuşan Güzdemir, "Büyük paralar harcamayacağız. Yine makul bir takım kuracağız. Gençlerden oluşan bir kadro oluşturacağız. Aralarına da birkaç tane abilik yapacak tecrübeli oyuncu katacağız. Yaş ortalaması düşük, dinamik bir takım olacak. Görüştüğümüz oyuncular var. Ortaköy, kendini göstermek isteyen futbolcular için bir vitrin. Kendine güvenen buyursun gelsin." ifadelerini kullandı.
|