Haber Detayı
09 Mayıs 2026 - Cumartesi 21:02 Bu haber 2147 kez okundu
 
ÖZCAN KARAKİRAZ: “DAHA İYİ OLMALIYDIK”
TFF 3. Lig 1. Grup’ta normal sezonu 6. sırada tamamlayan Silivrispor’da Teknik Direktör Özcan Karakiraz, sezonun ardından kısa bir değerlendirmede bulundu.
Prof. Haberi


TFF 3. Lig 1. Grup’ta normal sezonu 6. sırada tamamlayan Silivrispor’da Teknik Direktör Özcan Karakiraz, sezonun ardından kısa bir değerlendirmede bulundu. Sezonun ilerleyen bölümünde takımın başına geçtiğini hatırlatan Karakiraz, mevcut kadro yapısına rağmen hedeflenen seviyede bir sezon geçirdiklerini belirtti. Tecrübeli çalıştırıcı, alınan sonuçların genel anlamda olumlu olduğunu ancak oyun kalitesinin daha üst seviyelere çıkarılması gerektiğine dikkat çekti. “Skorlarla yorumlarsak bulunduğumuz konum iyi. Ama oyun içerisinde yapmış olduğumuz işlerle değerlendirirsek, çok daha iyi işler ortaya koymamız gerekirdi.” ifadelerini kullanan Karakiraz, takımın özellikle bazı kritik maçlarda kaybettiği puanların üst sıraları etkilediğini vurguladı.


“KIRILMA MAÇLARINDAN İSTEDİĞİMİZİ ALAMADIK”

Sezon boyunca bazı karşılaşmaların dönüm noktası olduğunu dile getiren Özcan Karakiraz, Bursa Yıldırım ve Çorlu maçlarını örnek göstererek şu değerlendirmeyi yaptı: “Birkaç maç kırılma maçlarımız oldu. Bursa Yıldırım maçı olsun, Çorlu maçı olsun… O maçlardan puanlar da alabilseydik belki üst tarafları da zorlayabilirdik. Ama sonuç itibariyle sezonu altıncı sırada bitirdik.”

“YAŞANAN SÜREÇTE MOTİVASYONU KORUMAK KOLAY DEĞİLDİ”

Karakiraz, sezon içerisinde yaşanan yönetimsel süreçlerin takım üzerindeki etkisine de değinerek, buna rağmen istikrarlı bir şekilde yol almalarının önemli olduğunu ifade etti. “Sezonun altıncı bitirilmesi bizim için önemliydi. Çünkü kulüp üç başkan değiştirmiş, üç kongre geçirmişti. Bu süreçte oyuncuların motivasyonunu sağlamak kolay değildi. Buna rağmen düzeni sağlayıp istikrarlı şekilde yoluna devam eden bir takım olmak bizim için değerliydi.” dedi.

“TEKLİFLER VAR AMA DUYGUSAL TARAFI DA VAR”

Sezon sonunda başka kulüplerden teklif alıp almadığı sorulan Özcan Karakiraz, bazı görüşmeler olduğunu doğrularken sürecin henüz netleşmediğini söyledi. “Arayanlar oluyor, değerlendirmeler oluyor ama tabii bu işin duygusal tarafı var. Kendi şehrimizin takımını daha iyi yerlere getirmeyi düşünüyor muyuz? Düşünüyoruz. Ama iş nereye gelebilir bilmiyoruz.” şeklinde konuştu.

“KONGREDEN SONRA HER ŞEY NETLEŞECEK”

Kulübün kongre sürecinde olduğunu hatırlatan tecrübeli teknik adam, gelecekle ilgili kararların kongre sonrasında daha net bir şekilde ortaya çıkacağını ifade ederek sözlerini şöyle tamamladı: “Şimdi yeni bir başkanlık seçimi var. Yeni başkanın başka bir planlaması olabilir. Bunların hepsi göreceli kavramlar. Bekleyip göreceğiz. Yarın kongremiz var. Kongreden sonra her şey daha net bir şekilde ortaya çıkacak.” Dedi.

Editör: İbrahim Keskin

Kaynak: Editör: İbrahim Keskin
 
Etiketler: ÖZCAN, KARAKİRAZ:, “DAHA, İYİ, OLMALIYDIK”,
Haber Videosu
Yorumlar
Bizim Gazete
Süper Lig
Takımlar
P
Av
M
B
G
O
1
Galatasaray
77
77
5
5
24
34
2
Fenerbahçe
74
77
2
11
21
34
3
Trabzonspor
69
61
5
9
20
34
4
Beşiktaş
60
59
8
9
17
34
5
Başakşehir
57
58
9
9
16
34
6
Göztepe
55
42
7
13
14
34
7
Samsunspor
51
46
9
12
13
34
8
Rizespor
41
46
13
11
10
34
9
Konyaspor
40
43
14
10
10
34
10
Gaziantep FK
37
43
15
10
9
34
11
Alanyaspor
37
41
11
16
7
34
12
Kocaelispor
37
26
15
10
9
34
13
Kasımpaşa
35
33
15
11
8
34
14
Gençlerbirliği
34
36
18
7
9
34
15
Eyüpspor
33
33
17
9
8
34
16
Antalyaspor
32
33
18
8
8
34
17
Karagümrük
30
31
20
6
8
34
18
Kayserispor
30
27
16
12
6
34
Arşiv
Haber Yazılımı