Haber Detayı
24 Haziran 2026 - Çarşamba 21:06 Bu haber 1935 kez okundu
 
ERAYLA: “SEZON BİZİM İÇİN VERİMLİ GEÇTİ”
İdealtepe Spor Kulübü Başkanı Füsun Erayla, 2025-2026 futbol sezonunun kendileri adına oldukça verimli geçtiğini söyledi.
1.A Haberi


İdealtepe Spor Kulübü Başkanı Füsun Erayla, 2025-2026 futbol sezonunun kendileri adına oldukça verimli geçtiğini söyledi. Şampiyonlukların gençlere gösterilen ilgi ve alakadan değerli bulmadıklarını belirten Erayla, hedeflerine ulaştıklarını düşündüklerini ifade etti. Kulüp olarak sadece sportif başarıya odaklanmadıklarını vurgulayan Erayla çocuklarla kurdukları güçlü bağın ve teknik ekibin katkısının sezonun verimli geçmesinde önemli rol oynadığını dile getirdi.

“ÇOCUKLARIMIZLA BÜYÜK BİR AİLE GİBİYİZ”

Erayla açıklamasında, “Kulübümüzün kuruluş amacı şampiyonluktan çok iyi bir nesil yetiştirmek, mutlu bireyler yetiştirmek. Bütün amacımız bu. Bunu da başardığımızı düşünüyorum. Çocuklarımızla büyük bir aile gibiyiz. Hocalarımızın da katkısıyla güzel bir sezon geçirdiğimizi düşünüyorum” ifadelerini kullandı

 

Kaynak: Editör: İbrahim Keskin
 
Etiketler: ERAYLA:, “SEZON, BİZİM, İÇİN, VERİMLİ, GEÇTİ”,
Haber Videosu
Yorumlar
Bizim Gazete
Süper Lig
Takımlar
P
Av
M
B
G
O
1
Galatasaray
77
77
5
5
24
34
2
Fenerbahçe
74
77
2
11
21
34
3
Trabzonspor
69
61
5
9
20
34
4
Beşiktaş
60
59
8
9
17
34
5
Başakşehir
57
58
9
9
16
34
6
Göztepe
55
42
7
13
14
34
7
Samsunspor
51
46
9
12
13
34
8
Rizespor
41
46
13
11
10
34
9
Konyaspor
40
43
14
10
10
34
10
Gaziantep FK
37
43
15
10
9
34
11
Alanyaspor
37
41
11
16
7
34
12
Kocaelispor
37
26
15
10
9
34
13
Kasımpaşa
35
33
15
11
8
34
14
Gençlerbirliği
34
36
18
7
9
34
15
Eyüpspor
33
33
17
9
8
34
16
Antalyaspor
32
33
18
8
8
34
17
Karagümrük
30
31
20
6
8
34
18
Kayserispor
30
27
16
12
6
34
Arşiv
Haber Yazılımı